Elva Gümnaasium kuulutab välja konkursi õppe- ja personalitöö sekretäri ametikohale:

Ootused kandidaadile

  • väga hea arvuti -ja kontoritarkvara ning bürootehnika kasutamise oskus;
  • eesti keele oskus kõrgtasemel, ühe võõrkeele oskus vähemalt B2 tasemel;
  • korrektsus, kohusetundlikkus, ausus, hea suhtlemis- ja kuulamisoskus, algatus- ja otsustamisvõime, hea stressitaluvus ning võime kohaneda muutustega, positiivne ellusuhtumine, lojaalsus;
  • soovitavalt varasem administratiivtöö kogemus.

Tööülesannete kirjeldus

  • Õppetöö koordineerimine koostöös õppejuhiga:
  • tunniplaani koostamise tehniline toetamine, õpetajate asenduste korraldamine ning vastava dokumentatsiooni haldamine;
  • õppetööga seotud dokumentatsiooni haldamine ja pidev korrashoid;
  • klassiruumide logistikaga tegelemine eksamiperioodidel ning vastavalt vajadusele;
  • õppetööga seotud printimistööd, tänukirjade ning käskkirjade vormistamine;
  •  töölepingute koostamine, personalialaste dokumentide koostamine, puhkuste vormistamine, töögraafikute koostamine.
  • 7. klassi ja 10. klassi õpilaste dokumentide vastuvõtmine ning arhiveerimine, vastavate nimekirjade koostamine;
  •  kooli külaliste vastuvõtuga seotud tööülesanded.

Kandideerimise info:
Avaldus, CV ja haridust tõendavate dokumentide koopiad palume saata hiljemalt 31. juuliks 2021 aadressil Elva, Puiestee 2 või e-posti aadressil tarmopost@elvag.edu.ee (lähem info telefonil 5225144).

Tööpakkumine on ka vaadatav CV.ee keskkonnas.